مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 07:402021-01-09اجتماعي

آخرین جزییات اجرای طرح« موتوریار» در پایتخت/ 5 هزارموتور به پارکینگ منتقل نشد!


رییس پلیس راهور پایتخت ضمن تشریح آخرین جزییات اجرای طرح« موتوریار» در پایتخت گفت: با اجرای این طرح و آموزش به راکبین، 5 هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل نشد.

- سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین اقدامات پلیس راهور در طرح موتوریار اظهارداشت: پلیس راهورتهران بزرگ پنج هزار موتورسیکلت را در طرح موتور یار به پارکینگ نفرستاد.

  سردار حمیدی تصریح کرد: در طرح موتور یار که از چند روز پیش شروع شده و ادامه خواهد داشت تاکنون پنج هزار موتورسیکلت به پارکینگ منتقل نشده و راکبین آنها در همان محل مورد آموزش و فرهنگ سازی قرار گرفته اند.

  وی گفت: چند دهه از طرح اعمال قانون و انتقال موتورسیکلت های متخلف به پارکینگ می گذرد و تکرار این اتفاق نه تنها در آموزش راکبین موتورسیکلت تاثیر نداشته بلکه باعث رسوب موتورسیکلت ها در پارکینگ ها نیز شده است.

  رییس پلیس راهور فاتب افزود : در این طرح پس از آنکه موتورسیکلت متخلف متوقف می شود راکب در همان محل توسط همکاران بنده آموزش دیده و جلیقه ای به وی تحویل می شود؛ در ادامه راکب با حضور درکنار پلیس راهور مستقر در محل در خصوص تخلفات همکاران خود به آنها تذکرات لازم را داده و در نهایت فرم مربوطه را پر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات اجرای طرح« موتوریار» در پایتخت/ 5 هزارموتور به پارکینگ منتقل نشد!

آخرین جزییات اجرای طرح« موتوریار» در پایتخت/ 5 هزارموتور به پارکینگ منتقل نشد!