مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 05:552021-01-09اقتصادي

سهمیه اندک استان گیلان در طرح مسکن محرومان


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به سهمیه اندک استان در طرح مسکن محرومان، گفت: بیش از 540 متقاضی در شهرستان رشت شناسایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اکبرزاده صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد در فرمانداری رشت، اظهار کرد: استان گیلان در وزارت کشور جز لیست استان های محروم قرار ندارد و بیست و دومین استانی است که تفاهم نامه مسکن محرومان را امضا کرده است.

وی با اشاره به اینکه از مهر سال 98 این قرارداد منعقد شده است، گفت: مهلت جذب اعتبار این طرح تا 28 اسفند امسال است و استان های دیگر هر کدام چند هزار واحد سهمیه جذب کرده اند و به گیلان و مازندران سهمیه کمتری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اینکه با همکاری استانداری ظرف 72 ساعت پروانه ها را صادر کرده ایم، اضافه کرد: اگر تا 28 اسفند سهمیه ها جذب نشود به خزانه برگشت می خورد.

اکبرزاده با بیان اینکه 543 متقاضی مسکن محرومان در رشت شناسایی شده اند، تصریح کرد: 40 درصد از جمعیتی که صدور پروانه شدند، مسیر بانکی را طی کرده و تحت پوشش دستورالعمل قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه 202 متقاضی در شهرستان رشت عقد قرارداد کردند، افزود: هم اکنون در مسیر اجرا قرار داریم و باید این مسیر را برای هزار واحد دیگری که هنوز ابلاغ نشده طی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه اندک استان گیلان در طرح مسکن محرومان

سهمیه اندک استان گیلان در طرح مسکن محرومان