مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 18:202021-01-08بين الملل

احتمال برکناری ترامپ چقدر است؟


با حادثه ای که پس از سخنان تحریک آمیز روز چهارشنبه ترامپ علیه کنگره رخ داد که در حال تایید پیروزی جو بایدن رییس جمهوری منتخب بودند، خشم دموکرات ها بیشتر شد و بر آن شدند به هر شکل ممکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حادثه شورش طرفداران ترامپ و یورش آنها به کنگره آمریکا، دموکرات های خشمگین از ترامپ را بر آن داشت تا راهی برای برکناری او بیابند که یکی از آنها متمم 25 قانون اساسی ایالات متحده است.

استیضاح سال گذشته، ابتلای ترامپ به کرونا و همچنین ناتوانی وی در مهار شیوع کووید-19 در ایالات متحده، باعث نشد که دونالد ترامپ رفتار تهاجمی و تحریک آمیز خود علیه ساختار موجود را کنار بگذارد و به یکه تازی برای کسب منافع شخصی پایان دهد.

او حزب جمهوری خواه را مدیون خود ساخت و در سخنرانی روز چهارشنبه هم گفت که 25 عضو کنگره به خاطر حمایت مستقیم او انتخاب شدند و فرزند وی هم از حزب جمهوری خواه دونالد ترامپ یاد کرد.

با حادثه ای که پس از سخنان تحریک آمیز روز چهارشنبه ترامپ علیه کنگره رخ داد که در حال تایید پیروزی جو بایدن رییس جمهوری منتخب بودند، خشم دموکرات ها بیشتر شد و بر آن شدند به هر شکل ممکن، ترامپ را پیش از یکم بهمن ماه و آغاز آیین تحلیف رییس جمهوری چهل و ششم، از قدرت برکنار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برکناری ترامپ چقدر است؟

احتمال برکناری ترامپ چقدر است؟