مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 12:402021-01-08بين الملل

جلسه محاکمه نتانیاهو تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد


جلسه محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در چند پرونده فساد متهم شناخته شده است، تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در قدس، امروز (جمعه)، اعلام کرد که جلسه استماع به اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه روسیا الیوم ، دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد که جلسه ای که قرار بود روز چهارشنبه آینده در ارتباط با پرونده فساد نتانیاهو برگزار شود، به علت قرنطینه سراسری به تعویق افتاده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دادگاه در هفته جاری درخواست تیم دفاع نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر به تعویق انداختن جلسه محاکمه را رد کرده بود.

تیم دفاع نتانیاهو درباره علت این درخواست خود ادعا کرده بود که برای بررسی کیفرخواست ویرایش شده زمان کافی به این تیم داده نشده است.

با این حال دادگاه مرکزی در پاسخ به این درخواست اعلام کرده بود که تغییرات اعمال شده در کیفرخواست به اندازه ای نبوده است که جلسه دادگاه به تعویق بیفتد.

در اوایل سال 2020 میلادی، اتهاماتی از قبیل دریافت رشوه، کلاهبرداری، خیانت در امانت علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه محاکمه نتانیاهو تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد

جلسه محاکمه نتانیاهو تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد