مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:402021-01-08سياسي

نگاه به بیرون نمی تواند مشکلات کشور را حل کند


نگاه به بیرون نمی تواند مشکلات کشور را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه های این هفته شهر اهرم با اشاره به اینکه 19 دی، دهمین روز از دهه بصیرت و یاد آور حماسه بزرگ و با شکوه 19 دی سال 1356 مردم قم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آن اظهار داشت: قیام مردم قم در 19 دی ماه سال 1356 شروعی برای یک بنای رفیع و مستحکم و زیر بنای نظام انقلاب اسلامی که حفظ و حراست این نظام نیز قم خواهد بود و چشم طمع دشمنان به قم می باشد.

امام جمعه اهرم ضمن تسلیت رحلت حکیم مجاهد حضرت آیت مصباح یزدی بیان کرد: ارتحال مجاهد مصباح یزدی برای حوزه علمیه مصیبت بزرگی بود و حضور انقلابی مصباح یزدی در همه میدان های که اساس نیازمی شد حقاً کم نظیر بود.

وی افزود: مصباح یزدی با بصیرت کم نظیر چراغ هدایت جریان انقلاب بود و به عنوان عقبه تئوریک و نظریه پرداز نظام بودند اما بعضی ها در همین لباس مقدس آب را به آسیابان دشمن می ریزند و از روی غفلت در مسیر آنتی تز حکومت دینی و اسلام منهای روحانیت دارند پیش می روند و عمل می کنند.

حجت الاسلام پهلو زاده یاد آور شد: امثال علامه طباطبایی، مطهری و مصباح یزدی شهاب ثاقبی برای جریان نفاق و شیاطین که در دل مؤمنین شک ایجاد می کردند با حافظت از مرزهای اعتقادی جامعه اسلامی این علما راه نفوذ و تعریف را می بستند و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به بیرون نمی تواند مشکلات کشور را حل کند

نگاه به بیرون نمی تواند مشکلات کشور را حل کند