مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 11:102021-01-08سياسي

شروع غنی سازی 20درصد اورانیوم واکنشی منطقی به بدعهدی آمریکا


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه ازسرگیری غنی سازی 20 درصد اورانیوم واکنشی منطقی از سوی ایران به بدعهدی آمریکایی ها است، گفت: پاسخ بدعهدی باید بسیار سخت و دشمن شکن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر جمعه در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن بیان اینکه پاس بدعهدی، بدعهدی است، اظهار داشت: راه اندازی غنی سازی 20 درصد اورانیوم واکنشی منطقی از سوی ایران در مقابله با بدعهدی آمریکا در تعهدات برجام است.

وی بابیان اینکه دشمن در خوف و هراس قرار دارد، تصریح کرد: اتفاقات دو شب گذشته بستر افول آمریکا را فراهم کرد و چهره دروغین دولتمردان آمریکایی که مدعی دموکراسی و حقوق بشر هستند را برای همگان آشکار کرد.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه افرادی که همچنان غرب را قبله خود برای پرستش قراردادند یک عقب افتاده سیاسی هستند، خاطرنشان کرد: آمریکا در جریان فتنه 88 آشوبگران را تحریک و حمایت می کرد اما اکنون خود درگیر آشوب و مشکلات داخلی است.

امینی با اشاره به اینکه برگزاری رزمایش پهبادی ارتش ایران یادآور شد: این رزمایش اقتدار ایران را در جهان صد برابر افزایش داد و اکنون با غرور و افتخار در منطقه حضور پررنگ تر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع غنی سازی 20درصد اورانیوم واکنشی منطقی به بدعهدی آمریکا

شروع غنی سازی 20درصد اورانیوم واکنشی منطقی به بدعهدی آمریکا