مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 09:502021-01-08سياسي

اجرای قانون هم اگر با تدبیر نباشد مشکل زا است


امام جمعه کامفیروز با اشاره به برنامه سازمان آب در پُر کردن چاه ها، تاکید کرد که اجرای قانون هم اگر همراه با برنامه و تدبیر نباشد، مشکلات آن بیش از عوایدش خواهد بود.

- حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 19 دی کامفیروز در خصوص پُر کردن چاه های آب این منطقه، خواستار حفظ آرامش و تمکین کامل از قانون توسط مردم شد و در عین حال به شیوه انجام این اقدام انتقاد کرد.

او گفت: متاسفانه هر از گاه، شاهد آن هستیم که از طرق مختلف مسئولان سازمان آب باعث نگرانی و اضطراب مردم می شوند، اکنون هم وزارت نیرو و سازمان آب با توجیه کمبود منابع آب زیرزمینی، کمر همت بر پُر کردن چاه های آب بسته اند و این امر را با شدت و قوت پیگیری می کنند.

تقی زاده با بیان اینکه در رابطه با پرکردن چاه های آب باید به نکاتی توجه کرد، گفت: اولین نکته اینکه مردم باید با حفظ آرامش و خونسردی، به قانون تمکین کرده و اگر حقی از کسی تضییع شده است هم آن را از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند.

امام جمعه کامفیروز در ادامه با بیان اینکه اظهارنظر در مورد صحیح بودن یا نبودن چنین اقدامی را باید به کارشناسان واگذار کرد، گفت: نکته مهم اینکه معیشت قریب به اتفاق مردم کامفیروز مستقیما به همین چاه های آب گره خورده و قطعا پُر کردن آنها بدون تدبیر و برنامه ریزی اقتصادی مناسب برای جبران خسارت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون هم اگر با تدبیر نباشد مشکل زا است

اجرای قانون هم اگر با تدبیر نباشد مشکل زا است