مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 05:402021-01-08ورزشي

شجاع خلیل زاده با VAR نجات یافت+تصاویر


مدافع ایرانی الریان خوش شانس بود که در دیدار با الغرافه عامل از دست رفتن پیروزی تیمش نشد.

- در چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الریان که همانند دیدار گذشته اش شجاع خلیل زاده را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، از ساعت 19:15 امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف الغرافه رده سومی الغرافه رفت.

الریان از شروع مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 4 روی پاس در عرض یاسین براهیمی و شوت پشت محوطه عبدالعزیز حاتم به گل اول مقابل الغرافه رسید.

الغرافه که نمی خواست بازنده این مسابقه باشد، خیلی زود شکل هجومی گرفت و در دقیقه 12 با پاس پشت مدافعان الریان سعی در رسیدن به گل داشت، اما در زمانی که جوناتان کودیا وارد محوطه جریمه شد، در برخورد با شجاع خلیل زاده روی زمین افتاد و نتوانست از این موقعیت بهره ببرد.

بازیکنان الغرافه در این صحنه اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند که سعود علی العذبه، داور جوان مسابقه و کمک های ویدئویی او این برخورد را خطا تشخیص ندادند تا شجاع خلیل زاده پس از گل به خودی هفته ی قبل، امشب از دادن یک پنالتی به ضرر تیمش نجات پیدا کند.

جوناتان کودیا، مهاجم سابق استون ویلا و کنونی الغرافه در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی گل تساوی تیمش را برابر یاران خلیل زاده به ثمر رساند و البته چهار دقیقه پس از این اتفاق، ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاع خلیل زاده با VAR نجات یافت+تصاویر

شجاع خلیل زاده با VAR نجات یافت+تصاویر