مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 11:002021-01-07اقتصادي

برای حل معضل بیکاری، در بخش کشاورزی سرمایه گذاری شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال 300 میلیون تومان است و با توجه به شرایط استان، برای حل معضل بیکاری باید در بخش کشاورزی استان سرمایه گذاری صورت بگیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال 300 میلیون تومان است و با توجه به شرایط استان، برای حل معضل بیکاری باید در بخش کشاورزی استان سرمایه گذاری صورت بگیرد.

عطاالله ابراهیمی 18 دی ماه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 250 هزار هکتار اراضی کشاورزی در استان وجود دارد.

اظهار کرد: 242 هزار هکتار جنگل و بیشه، 138 هزار هکتار اراضی زیر کشت زراعی، 70 هزار هکتار آیش و 42 هزار هکتار باغ در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 12 دشت استان با افت شدید آب زیرزمینی مواجه است، افزود: حدود 600 میلیون مترمکعب کاهش افت منابع آبی در استان اتفاق افتاده است، به علاوه میزان نیاز آبی بخش کشاورزی یک میلیارد مترمکعب است که تنها 480 میلیون متر مکعب آن تامین می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی را 18 تا 22 درصد عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه سهم اشتغال استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای حل معضل بیکاری، در بخش کشاورزی سرمایه گذاری شود

برای حل معضل بیکاری، در بخش کشاورزی سرمایه گذاری شود