مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 10:102021-01-07سياسي

رضایت اولیا دم مقتول پس از 10 سال و رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با تلاش همکاران دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و مسئولان زندان تبریز و تعامل طرفین دعوی، محکوم به قصاص پس از 10 سال از اعدام رهایی یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی با بیان اینکه یکی از فرهنگ های مورد تاکید در دین مبین اسلام و احادیث نبوی و سفارشات اهل بیت(ع)  موضوع مهربانی و بخشش است، اظهار داشت: افرادی که صبر و مهربانی و عفو را پیشه کرده و در ترویج این فرهنگ مورد تحسین پیشگام باشند در مسیر الهی گام برداشته اند.

وی با اشاره به نقش موثر و اهمیت بالای صلح و سازش در کاهش اختلافات و دعاوی حقوقی و پرونده های قضایی، اضافه کرد: با توجه به سیاست های تحولی قوه قضاییه پیشگیری از جرم و تقویت فرهنگ پیشگیری از جرم در جامعه یکی از اولویت های دستگاه قضایی بوده و موضوع ترویج فرهنگ صلح و سازش از جمله موضوعات مرتبط با پیشگیری از وقوع جرم است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می توان از ظرفیت نهادهای مردمی بهره مند شد، البته در این راستا اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: با تلاش همکاران قضایی و مددکاران و مسئولان زندان تبریز و تعامل طرفین دعوی، اولیا دم مقتول نسبت به طرف مقابل دعوی رضایت دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت اولیا دم مقتول پس از 10 سال و رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار

رضایت اولیا دم مقتول پس از 10 سال و رهایی محکوم به قصاص از چوبه دار