مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 05:152021-01-07اجتماعي

راه اندازی بانک امانی تجهیزات پزشکی در بخش های تابعه قم


بانک های امانی تجهیزات پزشکی شامل کپسول اکسیژن، تب سنج، فشارسنج با کمک خیرین در بخش ها و تعدادی از روستاهای قم راه اندازی شده است.

- مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: بانک های امانی تجهیزات پزشکی شامل کپسول اکسیژن، تب سنج، فشارسنج با کمک خیرین در بخش ها و تعدادی از روستاهای قم راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیش از 10 هزار نفر از هم استانی ها در 5 رشته در کلاس های مختلف در شعبه های مخلف آموزش لازم را کسب کردند.

محمدرضا بهرامی با تاکید بر اینکه طرح آمران سلامت در همه حوزه ها در استان قم انجام شده و در اماکن مختلف نیز پیگیری شده است، گفت: این طرح ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی ها و مسجد مقدس جمکران آغاز شد و در ادامه در مراکزی که افراد زیادی به آنجا رفت و آمد می کردند اجرا شد.

وی همچنین از اهدای ماسک به مردم با کمک مجمع خیرین سلامت و مجمع خیرین هلال احمر در طرح آمران سلامت به مردم خبر داد و افزود: هزار ماسک در قالب این طرح تولید شد و 15 هزار نفر عضو افتخاری درگیر این طرح بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه پنج هزار و 349 نفر برای درمان بعد از کرونا از ابتدای امسال تا به حال از بانک تجهیزات امانی پزشکی هلال احمر استفاده کردند، گفت: با توجه به هزینه های بالای تجهیزات پزشکی، به تازگی 1600 کالا دیگر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک امانی تجهیزات پزشکی در بخش های تابعه قم

راه اندازی بانک امانی تجهیزات پزشکی در بخش های تابعه قم