مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 21:202021-01-06پزشكي

بهترین داروی درمان «درد» ناشی از کرونا چیست؟


بهترین درمان درد ناشی از کرونا استفاده از مسکن های ساده مانند استامینوفن و ناپروکسن است و به هیچ عنوان استفاده از آسپرین برای این بیماران که به ویژه دارای تب های ویروسی هستند، - ایسنا/لرستان یک متخصص طب تسکینی و درد گفت: بهترین درمان درد ناشی از کرونا استفاده از مسکن های ساده مانند استامینوفن و ناپروکسن است و به هیچ عنوان استفاده از آسپرین برای این بیماران که به ویژه دارای تب های ویروسی هستند، توصیه نمی شود.

محمود مرادخانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از شایع ترین علل مراجعه به کلینیک های درمانی، درد است که در میان انواع آن سردرد و کمردرد شایع ترین است.

وی افزود: در صورتی که درد بیش از حد اندازه طول بکشد و یا مدت زمان ماندگاری آن بیش از 3 تا 6 ماه باشد مزمن است.

مرادخانی ادامه داد: کمردرد یکی از شایع ترین دردها محسوب می شود و درمان آن با روش های متعدد انجام می گیرد که در گام نخست تغییر سبک زندگی باید مدنظر قرار گیرد، فرد وزن خود را کاهش داده و نشستن و برخاستن و یا نحوه بلند کردن اجسام توسط آن به صورت صحیح انجام گیرد.

این متخصص طب تسکینی و درد افزود: پس از تغییر سبک زندگی، انجام فیزیوتراپی و استفاده از داروهای ساده مانند مسکن مدنظر است و باید توجه داشت اگر استفاده از داروهای مسکن بی جا و خودسرانه باشد مشکلات کلیوی، گوارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین داروی درمان «درد» ناشی از کرونا چیست؟

بهترین داروی درمان «درد» ناشی از کرونا چیست؟