مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 20:152021-01-06ورزشي

اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلیت افزایش تا 50 درصد را دارد


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این که اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلت افزایش تا 50 درصد را دارد گفت: برای ارتقا ورزش بانوان روی فرصت های موجود باید بیشتر برنامه ریزی شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این که اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلت افزایش تا 50 درصد را دارد گفت: برای ارتقا ورزش بانوان روی فرصت های موجود باید بیشتر برنامه ریزی شود.

حشمت الله امان الهی امروز 17 دی ماه، اظهار کرد: تمام ظرفیت شهرستان را بررسی کنید و موانع و چالش ها را شناسایی و روی فرصت ها بیشتر برنامه ریزی کنید.

وی تصریح کرد: هیات های ورزشی در بخش بانوان تا حدودی ضعیف هستند که باید با کار بیشتر و تلاش خود بانوان فعالیت های ورزشی آن ها رونق بیشتری بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: اگر بانوان بیشتر تلاش کنند و پای کار باشند ما آماده ایم تا 50 درصد اعتبارات ورزش را نیز به بانوان اختصاص و افزایش دهیم.

امان الهی اضافه کرد: همه هیات ورزشی باید کمیته همگانی خود را فعال کنند تا بتوانند ورزشکاران بیشتری را شناسایی کنند و از سویی سلامت جامعه را ارتقا دهند.

وی بیان کرد: در بسیاری از رشته های ورزشی بانوان لرستان استعدادهای خیلی خوبی داریم که اگر حمایت بیشتری صورت بگیرید می توان با سرمایه گذاری بیشتر شاهد موفقیت بانوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلیت افزایش تا 50 درصد را دارد

اعتبارات حوزه ورزش بانوان قابلیت افزایش تا 50 درصد را دارد