مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 18:002021-01-06فرهنگي

مستند «عزیز قلی» در جشنواره رسام جایزه دوم بخش مستند را کسب کرد


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند «عزیز قلی» از تولیدات این مرکز در دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام جایزه دوم بخش مستند را کسب کرد.

- یاسوج- رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم مستند عزیز قلی از تولیدات این مرکز در دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام جایزه دوم بخش مستند را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شریف اسلامی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این مستند به کارگردانی سید جواد هادی اصل، روایت رشادت های عزیز قلی کافیانی رزمنده شجاع دوران دفاع مقدس از منطقه زیلایی استان کهگیلویه بویراحمد بوده که در همه 8 سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور فعال داشته و حماسه های بی نظیری طی این سال ها از خود به یادگار گذاشته است.

اسلامی تصریح کرد: این رزمنده دلاور در 14 عملیات به عنوان نیروی خط شکن و تک تیرانداز حضور بی بدیلی داشته و به جهت شجاعت و جسارت بالا در نبرد 2 بار مدال شجاعت از دست فرماندهان جنگ از جمله فرمانده وقت سپاه سر لشکر محسن رضایی دریافت کرد.

رییس حوزه هنری استان گفت: مستند عزیزقلی با حمایت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت سپاه فتح استان، توسط سید جواد هادی اصل کارگردان جوان و توانمند هم استانی با هدف ثبت و ضبط گوشه ای از رشادت های این رزمنده دوران دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «عزیز قلی» در جشنواره رسام جایزه دوم بخش مستند را کسب کرد

مستند «عزیز قلی» در جشنواره رسام جایزه دوم بخش مستند را کسب کرد