مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:252021-01-06اقتصادي

شرکتی خارجی روی توسعه و تجاری سازی آنتی بادی های ضدسرطان سرمایه گذاری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو،شرکت گلاسکو اسمیت کلاین (GSK) مبلغ 815 میلیون دلار روی آنتی بادی های مربوط به سرطان که توسط شرکت سرفیس انکولوژی (Surface Oncology) توسعه داده شده، - شرکت گلاسکو اسمیت کلاین (GSK) مبلغ 815 میلیون دلار روی آنتی بادی های مربوط به سرطان سرمایه گذاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو،شرکت گلاسکو اسمیت کلاین (GSK) مبلغ 815 میلیون دلار روی آنتی بادی های مربوط به سرطان که توسط شرکت سرفیس انکولوژی (Surface Oncology) توسعه داده شده، سرمایه گذاری می کند.

این شرکت که پیش از این 85 میلیون دلار برای این منظور اختصاص داده بود، به تازگی 730 میلیون دلار برای توسعه فناوری مربوط به آنتی بادی های سرطانی بودجه تدارک دیده است.

دارویی که این شرکت داروسازی بریتانیایی روی آن سرمایه گذاری کرده است، SRF 813 نام دارد که یک آنتی بادی IgG 1 کاملاً انسانی است که PVRIG را هدف قرار می دهد (همچنین به عنوان CD 112 R شناخته می شود)، یک پروتیین بازدارنده که روی سلول های کشنده طبیعی بدن و سلول های T بیان می شود.

مسئولان سرفیس انکولوژی می گویند: در آزمایشات پیش بالینی، SRF 813 توانایی ایجاد پاسخ ضدتوموری قوی و تقویت حافظه ایمونولوژیک را نشان داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتی خارجی روی توسعه و تجاری سازی آنتی بادی های ضدسرطان سرمایه گذاری می کند

شرکتی خارجی روی توسعه و تجاری سازی آنتی بادی های ضدسرطان سرمایه گذاری می کند