مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:252021-01-06ورزشي

رونمایی از تمبر تختی و امضای تفاهم نامه مسئولان کشتی و شرکت پست


از تمبر یادبود و اختصاصی جهان پهلوان غلامرضا تختی، صبح امروز و همزمان با پنجاه و سومین سالگرد درگذشت این اسطوره ورزش ایران، رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسم رونمایی از تمبر یادبود و اختصاصی جهان پهلوان تختی، مهندس سبحانی فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرکل شرکت ملی پست، عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیر ارتباطات شرکت ملی پست، مقصودی مدیرکل پست تهران و جنتی مدیرکل پست شمال غرب ایران، علیرضا دبیر رییس، حمید سوریان نایب رییس و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد، امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک حضور داشتند.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، در این مراسم گفت: نمی دانم بگویم کشتی به تختی کمک کرده یا تختی به کشتی کمک کرده در جاهایی کشتی به تختی کمک کرده و در جاهایی تختی به کشتی کمک کرده است.

وی ادامه داد: تختی تنها کسی است که به کشتی کمک کرده و احترامی که ما داریم مدیون نگاه مردم به این قهرمان بزرگ کشتی ایران و سجایای اخلاقی اوست.

دبیر گفت: دنبال این بودیم که با توجه به وضعیت شیوع کرونا ، مراسم جهان پهلوان تختی با حضور مردم بر سر مزار آن مرحوم در ابن بابویه برگزار شود و قرار شد که این مراسم بدون سخنران و فقط با ضرب و زنگ مرشد برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تمبر تختی و امضای تفاهم نامه مسئولان کشتی و شرکت پست

رونمایی از تمبر تختی و امضای تفاهم نامه مسئولان کشتی و شرکت پست