مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:552021-01-06سياسي

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رییس سازمان بازرسی در باره نتیجه پرونده هفت تپه


جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از رییس سازمان بازرسی کل کشور خواست به پرونده هفت تپه ورود جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای درباره نتیجه پرونده هفت تپه از رییس سازمان بازرسی کل کشور خواست با اقدامات به جا و به وقت در عرصه حاضر شده و نگذارد دست اندازانِ به بیت المال حیثیت دستگاه های نظارتی را لگدمال کنند.

در متن نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی آمده است: در آستانه سه ساله شدن اعتراضات کارگران و ورود جنبش دانشجویی به روند خصوصی سازی های شکل گرفته در کشور از جمله مسئله واگذاری شرکت کشت وصنعت هفت تپه، اکنون دانشجویان، کارگران و تمام کسانی که نزدیک به سه سال برای خلع ید خریدار هفت تپه تلاش کرده اند، عدم تحقق مطالبه های خود را ناشی از کوتاهی مسئولانی همچون شما می بینند.

شما در تاریخ 7 دی ماه 99 چنین گفته اید که: بررسی های کارشناسی سازمان بازرسی نشان می دهد هم در واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و هم پس از واگذاری (وفق ماده 8 قرارداد منعقده) تخلفاتی رخ داده که واگذاری انجام شده را به موجب ماده (11) قرارداد مشمول فسخ نموده است.

جناب آقای درویشیان شما از تخلف در واگذاری شرکت کشت و صنعت هفت تپه و ضرورت فسخ این قرارداد سخن به میان آورده اید و نهادهای نظارتی دیگر من جمله دیوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رییس سازمان بازرسی در باره نتیجه پرونده هفت تپه

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رییس سازمان بازرسی در باره نتیجه پرونده هفت تپه