مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:502021-01-06سياسي

نبود همراه سرای بیمار در بیمارستان کنگان معضل است


فرماندار شهرستان کنگان نبود همراه سرای بیمار در بیمارستان را یک معضل دانست و گفت: تمام ظرفیت های موجود در شهرستان به کار گرفته شود تا بتوانیم یک همراه سرا در شان مردم در بیمارستان ایجاد کنیم.

- سیدعلی پاک نژاد در گفت وگو با خبرنگارفارس در خصوص مشکلات بیمارستان کنگان ضمن تشکر از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و همکاری شورای راهبردی توانستیم مبلغ 2دو میلیارد تومان برای رهن پانسیون های بیمارستان جذب کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: بیمارستان کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان است و حتی از استان های همجوار نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می کنند.

فرماندار شهرستان کنگان ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به نواقص بیمارستان افزود: پرداخت حقوق معوقه پرسنل بیمارستان از مشکلات مهم بیمارستان است که باید در اسرع وقت نسبت به پرداخت و حل مشکل حقوق پرسنل بیمارستان چاره اندیشی شود.

پاک نژاد ادامه داد: نگاه ما بر این است که در حوزه درمان به سمت بخش خصوصی برویم هرچند که درمانگاه ها در سطح شهر افزایش یابد بار بیمارستان کنگان کم می شود و آنگاه می توان آن را بهتر مدیریت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود همراه سرای بیمار در بیمارستان کنگان معضل است

نبود همراه سرای بیمار در بیمارستان کنگان معضل است