مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:452021-01-06اقتصادي

چهاربانده کردن راه ارتباطی همدان- علیصدر در حال پیگیری است


استاندار همدان با بیان اینکه اجرای 215 پروژه با 29 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودراهنگ در دست اجراست، گفت: چهاربانده کردن راه ارتباطی همدان، - بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

سیدسعید شاهرخی چهارشنبه 17 دی ماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ، با بیان اینکه مردم شهرستان کبودراهنگ انقلابی و بسیار پرتلاش هستند، اظهار کرد: ارتقاء سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه های استان است و تدوین سند راهبردی استان با همین هدف بوده است.

وی ادامه داد: با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودراهنگ در سال گذشته 160 درصد اشتغالزایی انجام شد که بیش از پیش بینی سند بود و در سال جاری حدود 2088 نفر اشتغالزایی انجام شد در حالیکه پیش بینی ما حدود 1529 نفر بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اجرا و احداث 2000 واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه یک اقدام اساسی و ماندگار در جهت خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: چهاربانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن شهرستان تا دهه فجر راه اندازی می شود، یادآور شد: یک میلیارد تومان به پروژه های شهری و دو میلیارد تومان به سایر پروژه های شهرستان مساعدت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاربانده کردن راه ارتباطی همدان- علیصدر در حال پیگیری است

چهاربانده کردن راه ارتباطی همدان- علیصدر در حال پیگیری است