مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:302021-01-06سياسي

قالیباف: خسارت مردم سرخون جبران خواهد شد/ مقدمات را از وزیر نفت پیگیری کردیم


قالیباف با اشاره به ترکیدگی خط لوله انتقال نفت خوزستان به اصفهان، گفت: مقدمات موضوع از وزیر نفت در تهران پیگیری شد و با کارشناسان اینجا هم صحبت خواهیم کرد و برای جبران خسارت توجه جدی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان اردل، گفت: در مسیر بازدید با استاندار، فرماندار و نماینده شهرستان بحث و گفت وگو شد و محور اردل–دوپلان، مرکز استان و سایر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری را به ایذه و خوزستان وصل می کند و از ویژگی منحصر به فردی برای شهرنشینان، روستاییان و عشایر استان برخوردار است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس گزارش های واصله محور اردل – دوپلان حدود یک دهه است به دلیل اعتبارات و موضوعات مختلف با کسری بودجه مواجه است البته معتقدم مشکل بر اساس توضیحات داده شده قابل حال است.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران که در استان حضور دارند موضوع را بررسی خواهند کرد، این پروژه نیاز به اعتبارات قابل توجه و زیادی ندارد و در لایحه بودجه 1400 آن را مورد توجه قرار خواهیم داد و مسئولان اجرایی هم قول دادند پروژه را با سرعت پیش ببرند.

دکتر قالیباف در توضیح بازدیدهای بعدی خود یادآور شد: از خط لوله سرخون بازدید خواهیم کرد زیرا جزو پروژه های مهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: خسارت مردم سرخون جبران خواهد شد/ مقدمات را از وزیر نفت پیگیری کردیم

قالیباف: خسارت مردم سرخون جبران خواهد شد/ مقدمات را از وزیر نفت پیگیری کردیم