مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:252021-01-06اقتصادي

آب اندازی اولین نمونه ایرانی شناور اسکیف در ایزوایکو


ایزوایکو به عنوان بزرگ ترین زیرساخت دریایی کشور کارنامه ای روشن در طراحی، ساخت و تعمیرات انواع شناورهای کوچک، متوسط، - ایسنا/هرمزگان مدیرعامل ایزوایکو گفت: ایزوایکو به عنوان بزرگ ترین زیرساخت دریایی کشور کارنامه ای روشن در طراحی، ساخت و تعمیرات انواع شناورهای کوچک، متوسط، بزرگ و همچنین سکوهای نفت و گاز و سازه های دریایی دارد.

حمید رضاییان اصل صبح امروز(17 دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به رونق صنایع مرتبط با شیلات در کشورمان ساخت و طراحی شناورهایی نظیر شناورهای پشتیبان صیادی، شناورهای ماهی گیری، شناورهای اسکیف (شناورهای جمع کننده ی تور ماهیگیری) و … از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: امروز با تکیه بر توان مهندسی و تجهیزات منحصربه فرد تمامی مراحل مربوط به طراحی و ساخت انواع این شناورها در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران انجام می گیرد.

ساخت این شناورها در داخل از خروج میزان زیادی ارز از کشور جلوگیری می کند.

رضاییان اصل عنوان کرد: با توجه به ساخت یک فروند شناور اسکیف در گروه طراحی ساخت و تعمیرات شناورهای کوچک و به آب اندازی موفق آن در پانزدهم دی ماه سال جاری طی مصاحبه ای با مهندس روح الله ابو عسکری ، مدیر اجرایی گروه طراحی ساخت و تعمیرات شناورهای کوچک، روند طراحی و ساخت این شناور را جویا شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب اندازی اولین نمونه ایرانی شناور اسکیف در ایزوایکو

آب اندازی اولین نمونه ایرانی شناور اسکیف در ایزوایکو