مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:252021-01-06اقتصادي

مشکل ویلچر مددجویان بهزیستی البرز حل شده است


معاون توانبخشی بهزیستی البرز گفت: بهزیستی هیچ مبلغی از مددجویان جهت ویلچر دریافت نمی کند و این وسیله را رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

- ایسنا/البرز معاون توانبخشی بهزیستی البرز گفت: بهزیستی هیچ مبلغی از مددجویان جهت ویلچر دریافت نمی کند و این وسیله را رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

عبدالله فلاح نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی سنوات گذشته مددجویان بهزیستی برای دریافت ویلچر با مشکل مواجه بودند و گاه چندین ماه در نوبت انتظار قرار داشتند، اظهار کرد: خوشبختانه با اعتبار تخصیص یافته به بهزیستی البرز، این مشکل در سال جاری حل شده است.

وی ادامه داد: امسال توانسته ایم نیاز مددجویان به ویلچر را حل کنیم و در حال حاضر تقریبا به تمام مددجویان واجد شرایط ویلچر تحویل داده شده است.

وی در پاسخ به اینکه مددجویان برای دریافت ویلچر چه مبلغی باید پرداخت کنند، توضیح داد: بهزیستی هیچ مبلغی از مددجویان جهت ویلچر دریافت نمی کند و این وسیله را رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

این مسئول گفت: اگر مددجویی هنوز ویلچر خود را دریافت نکرده با مراجعه به بهزیستی می تواند درخواست خود را ثبت کند تا در اسرع وقت ویلچری به او تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ویلچر مددجویان بهزیستی البرز حل شده است

مشکل ویلچر مددجویان بهزیستی البرز حل شده است