مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:552021-01-06اجتماعي

گردشگری زمستانه در مازندران گمشده در هیاهوی کرونا


فصل زمستان همواره یادآور بارش برف در ارتفاعات و اسکی و کوهنوردی است و وجود اقامتگاههای بوم گردی در بخشهای کوهستانی مازندران همواره گردشگران خاص خود را که طالب چشیدن سرمای برف در دل کوه هستند را دارد و البته در کنار آن ساحل دریا نیز در این فصل جاذبه های .

- ایسنا/مازندران فصل زمستان همواره یادآور بارش برف در ارتفاعات و اسکی و کوهنوردی است و وجود اقامتگاههای بوم گردی در بخشهای کوهستانی مازندران همواره گردشگران خاص خود را که طالب چشیدن سرمای برف در دل کوه هستند را دارد و البته در کنار آن ساحل دریا نیز در این فصل جاذبه های هیجان انگیزی را برای گردشگران دارد اما این روزها گردشگری زمستانه در این استان در هیاهوی هجوم کرونا مغفول مانده است.

اما امسال شیوع گسترده ویروس کرونا، تاثیرات منفی بسیاری را در همه بخش های اقتصادی از جمله صنعت گردشگری در کل دنیا ، ایران و استان مازندران وارد کرد و وجود محدودیت ها نیز موجب کاهش سفرها به اغلب نقاط کشور از جمله مازندران شد و این امر بسیاری از تاسیسات گردشگری را با افت شدید گردشگر مواجه کرد.

البته در این میان به دلیل وجود ناهماهنگی ها و عدم تعامل برخی دستگاه ها موجب شد برای جلوگیری از شیوع گسترده این ویروس محدودیت ها با زمان طولانی تری اعمال شود که اگر همه دستگاه ها از همان ابتدا بر اساس دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری زمستانه در مازندران گمشده در هیاهوی کرونا

گردشگری زمستانه در مازندران گمشده در هیاهوی کرونا