مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 05:252021-01-06سياسي

نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد هستیم


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت:نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد و تنظیم بازار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی و اربعین شهید فخری زاده و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر کسی خالصانه و با ایمان در راه خدا قدم بردارد، خداوند محبت او را در دل ها قرار می دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه بندگی خدا سرلوحه کار همه شهیدان است، بیان کرد: از طرف دیگر امثال علامه مصباح یزدی و شهدای گرانقدر ما چون سردار سلیمانی دارای ویژگی تواضع هستند.

خسروی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی از زمانی که فرمانده لشکر ثارالله بود تا پایان عمر گرانقدر خویش که فرماندهی سپاه قدس قرار داشت از تواضع و فروتنی نسبت به سایر بندگان خدا را فراموش نکرد.

وی با اشاره به حساسیت همه شهدا و علماء نسبت به حقوق مردم و بیت المال گفت: دقت در این موضوع نیز یکی از عوامل محبوبیت شهید سلیمانی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه کم کاری مدیران نیز در حقیقت ضایع کردن حق الناس است، اظهار کرد: امروزه اگر ما کاری به ظاهر مذهبی قرار دهیم ولی حقی از مردم ضایع شود زیر سؤال هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد هستیم

نیازمند مدیریتی از جنس مدیریت سردار سلیمانی در حوزه اقتصاد هستیم