مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 20:352021-01-05اجتماعي

فاصله گرفتن دانش آموزان از مدرسه می تواند به خودکشی و بزهکاری منجر شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وقتی دانش آموز از محیط مدرسه فاصله می گیرد ممکن است مشکلاتی چون قتل و خودکشی تا بزهکاری و مسائل جسمی یا اخلاقی به سراغ او بیاید.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: وقتی دانش آموز از محیط مدرسه فاصله می گیرد ممکن است مشکلاتی چون قتل و خودکشی تا بزهکاری و مسائل جسمی یا اخلاقی به سراغ او بیاید.

علیمراد کرمی در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: برای ما راحت تر است که آموزش به صورت مجازی برگزار شود امّا برای معلمان وظیفه شناس دردسر مضاعفی است که بخواهند شب و روز درگیر باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که برای ما به عنوان متولیان امر بسیار راحت است که به سمت آموزش مجازی پیش برویم، ولی دغدغه داریم.

دغدغه ما این است که در آینده مشکلات فراوانی دامن گیر جامعه می شود و دانش آموزان ما علاوه بر اینکه ممکن است سواد لازم را نداشته باشند ممکن است مشکلات روحی، روانی و جسمی متعددی برای آنها حادث شود.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر اظهار کرد: این آسیب ها ناشی از آن است که دانش آموز در مدرسه حضور ندارد.

هنگامی که دانش آموز به مدرسه می آید، معلم، مدیر، مشاور و همکلاسی های او در کنارش حضور دارند و خود یک سوپاپ اطمینان برای دانش آموز است اما وقتی دانش آموز از محیط مدرسه فاصله می گیرد ممکن است مشکلات روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گرفتن دانش آموزان از مدرسه می تواند به خودکشی و بزهکاری منجر شود

فاصله گرفتن دانش آموزان از مدرسه می تواند به خودکشی و بزهکاری منجر شود