مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 18:302021-01-05سياسي

منشور پدافند غیر عامل در دستگاه های دولتی و غیر دولتی ایلام نصب می شود


سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استان ایلام با تاکید بر اینکه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه پدافندغیرعامل باید اجرایی شود، گفت: - منشور پدافند غیرعامل در همه  دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید نصب شود.

آیت قیصربیگی، در نشست مشترک قرارگاه پدافند زیستی و پیشگیری و مقابله با تهدیدات بیوتروریسم بر اهمیت موضوع پدافند غیرعامل تاکیدو اظهار کرد: مهمترین سیاست و ماموریت ما در پدافند غیرعامل اجرایی کردن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این حوزه بسیار مهم و حیاتی است.

وی با تاکید بر این مهم که این سیاست ها درواقع منشور پدافندغیرعامل کشور محسوب می شوند، گفت: قطعا حرکت در این مسیر ما را به وادی سلامتی و ایمنی در تمامی حوزه ها رهنمون می سازد و امروز اجرایی شدن این سیاست ها مهم ترین مطالبه ما از تمای دستگاه های اجرایی و غیر اجرایی استان است.

وی افزود: در این راستا همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی موظف به نصب سیاست های ابلاغی 13 گانه مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیر عامل در اداره و سازمان ها متبوع خویش هستند.

قیصربیگی خواستار گزارش کار تمامی دستگاه های درگیر در کار پدافندغیرعامل استان در راستای اقدامات انجام داده درخصوص سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه پدافندغیرعامل شد و گفت: در تلاش هستیم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور پدافند غیر عامل در دستگاه های دولتی و غیر دولتی ایلام نصب می شود

منشور پدافند غیر عامل در دستگاه های دولتی و غیر دولتی ایلام نصب می شود