مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 17:302021-01-05اجتماعي

3500 دانش آموز بوشهری تبلت و گوشی ندارند


مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تحصیلی امسال 10 هزار دانش آموز فاقد تبلت یا گوشی هوشمند بوده اند که با کمک کمیته امداد پنج هزار و 500 تبلت تهیه و توزیع شد اما هنوز سه هزار و 500 دانش آموز در استان بوشهر فاقد تبلت دانش آموزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی مراد کرمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص وضعیت مدارس در ایام کرونا اظهار داشت: باتوجه به فروکش کردن شیوع کرونا و تأکید بر آموزش حضوری مقاطع تحصیلی اول و دوم ابتدایی به صورت گروه های پنج نفره، اما ستاد مقابله با کرونا با این اقدام مخالف کرد و در حال حاضر اغلب مقاطع به صورت غیرحضوری تحصیل می کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر از دسترسی 85درصدی دانش آموزان استان بوشهر به سامانه شاد خبر داد و گفت: جمعیت دانش آموزان استان 225 هزار نفر است که از این تعداد حدود 191 هزار دانش آموز در سامانه شاد، 42 هزار نفر به صورت حضوری و 131 هزار نفر از تلویزیون و برخی از دانش آموزان نیز به صورت هم زمان از چند شیوه استفاده می کنند.

وی افزود: برخی از دبیران با دلیل اینکه سامانه شادم مشکلاتی را برای تدریس دارد، برای آموزش دانش آموزان از پیام رسان های دیگری استفاده می کنند که این موضوع باعث شده درصدی از فعالیت ها در شبکه شاد ثبت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 دانش آموز بوشهری تبلت و گوشی ندارند

3500 دانش آموز بوشهری تبلت و گوشی ندارند