مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 13:002021-01-05اقتصادي

تخفیفات فرش کاشان برای عید نوروز


کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان هر ساله به مناسبت اعیاد مبارکه ایی مثل ماه مبارک رمضان، عید قربان، غدیر خم یا مناسبت های مثل دهه مبارکه فجر، هفته دفاع مقدس، - روز باشکوه 22 بهمن ماه علاوه بر تخفیفاتی که به صورت عادی روی فرش های ماشینی تولیدی خود قائل می شود، در این روزها تخفیفات ویژه تری قائل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فرش کاشان، این مجموعه به مناسبت نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، برای اشخاصی که می خواهند در این روزها فرش ماشینی کاشان را خریداری کنند، تخفیفات دو برابری را قائل شود.

بنابراین شما می توانید با خرید از این برند معروف علاوه بر دریافت فرش با کیفیت عالی از درب کارخانه از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید.

در ادامه ما در این متن به موضوعاتی که برای خرید فرش ماشینی کاشان در روزهای پایانی سال لازم می باشد بپردازیم تا شما با آگاهی هرچه بیشتر برای خرید این کالای مهم اقدام کنید مشکلات خرید در گرانی بازار شب عید هر ساله در روزهای پایانی سال، قیمت کالاهای مختلف علی الخصوص کالای با ارزشی مثل فرش ماشینی کاشان به دلیل بالا بودن عرضه و تقاضا کمی رو به افزایش می رود.

این موضوع زمانی جلوه پیدا می کند که در حالت عادی قیمت کالایی مثل فرش ماشینی کاشان برای عده ایی حتی یا تخفیفات تولید کننده علاوه بر قیمت تولید در این وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیفات فرش کاشان برای عید نوروز

تخفیفات فرش کاشان برای عید نوروز