مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 12:352021-01-05سياسي

حوزه هنری 60 سالن سینمایی در دوران کرونا ساخته است


معاون اداری و مالی حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: این نهاد انقلابی در دوران کرونا موفق به ساخت 60 سالن سینمایی در سطح کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، عبدالحمید قره داغی با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بهرام نصراللهی زاده رییس این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

قره داغی در این دیدار با قدردانی از حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای توسعه فرهنگ و هنر در کردستان گفت: فرهنگ و هنر زیر بنای توسعه است و سرمایه گذاری در این زمینه موجب ارتقای بخش های مختلف خواهد شد.

وی حوزه هنری را مرکز گسترش هنر انقلابی عنوان کرد و افزود: در همین راستا تلاش می کنیم تا نسبت به رفع مشکلات زیر ساختی استان ها در بخش فرهنگ و هنر در حد توان با همکاری مسئولین استان ها اقدام کنیم.

قره داغی ادامه داد: یکی از بخش هایی که بسیار مورد توجه حوزه هنری است توسعه فضاهای سینمایی است که در این زمینه دراین ایام کرونا تا کنون موفق به ساخت 60 سالن سینمایی در نقاط مختلف کشور شده ایم.

معاون اداری و مالی حوزه هنری افزود: هم اکنون نیز در یزد که سالن سینمایی نداشت 2 پروژه سینمایی، در بجنورد یک پردیس 6 سالنه، در سقز یک پردیس 3 سالنه، توسعه سینما آزادی بیجار به یک پردیس 3 سالنه، افزایش سالن های پردیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری 60 سالن سینمایی در دوران کرونا ساخته است

حوزه هنری 60 سالن سینمایی در دوران کرونا ساخته است