مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 11:202021-01-05سياسي

10 محور اصلی پیشرفت گلستان تعیین شده است


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار، 10 محور اصلی پیشرفت و تحول استان تعیین شده است.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان با استاندار، 10 محور اصلی پیشرفت و تحول استان تعیین شده است.

غلامرضا منتظری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انتظار است تمام کسانی که به این دوره مجلس راه پیدا کرده اند، با روحیه و مدیریت جهادی کارها را انجام دهند و بتوانند پاسخگوی انتظارات گسترده مردم باشند.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم دو اولویت اقتصاد و فرهنگ را در دستور کار خود قرار داده است و دغدغه اصلی مجلس، پاسخگویی به نیازهای معیشتی مردم است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در ادامه با اشاره به تعیین 10 محور اصلی پیشرفت و تحول استان، تصریح کرد: منطقه آزاد تجاری اینچه برون، تقویت زیرساخت بهداشت درمان، پتروشیمی و گسترش صنایع تبدیلی از جمله 10 محور تعیین شده برای پیشرفت استان گلستان است.

وی خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با مدیرعامل بانک های کشور برای دعوت برای سرمایه گذاری در استان انجام شده و برخی آنها طرح های مطالعاتی را شروع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 محور اصلی پیشرفت گلستان تعیین شده است

10 محور اصلی پیشرفت گلستان تعیین شده است