مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:452021-01-05سياسي

واحدهای کفش هیدج نیازمند نظارت جدی


از موضوعاتی که در حوزه مبارزه با کرونا در هیدج باید مورد توجه جدی قرار گیرد، نظارت بر واحدهای تولید کفش است.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: از موضوعاتی که در حوزه مبارزه با کرونا در هیدج باید مورد توجه جدی قرار گیرد، نظارت بر واحدهای تولید کفش است.

وجیه الله نوروزی ظهر امروز (16 دی ماه) در جلسه قرارگاه کرونا که به میزبانی شهرداری هیدج برگزار شد، با اشاره به ایام شهات سردار سلیمانی، اظهار کرد: برخی ویژگی های سردار دل ها، از جمله برخورداری نبوغ نظامی، روحیه سلحشوری، انقلابی، شهادت طلبی و ولایت مداری این شهید والامقام سبب شده است، از وی به عنوان یک فرمانده کامل و فرامرزی یاد شود.

وی با اشاره به وضعیت نارنجی ابهر در زمینه کرونا، عنوان کرد: اقدامات فرهنگی اثرگذاری در سطح شهرستان در راستای مبارزه با کرونا صورت گرفته است که امیدواریم با تلاش مضاعف و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد تغییر وضعیت در این منطقه باشیم.

این مسئول یکی از مهم ترین دغدغه های مبارزه با کرونا در ابهر را برگزاری تجمعات عنوان کرد و متذکر شد: پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی موضوعی است که این روزها باید مورد توجه جدی شهروندان ابهری قرار گیرد که بی توجهی به این موضوع علاوه بر سلامت مردم، سلامت سالمندان هر خانواده را نیز به مخاطره می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای کفش هیدج نیازمند نظارت جدی

واحدهای کفش هیدج نیازمند نظارت جدی