مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:352021-01-05اقتصادي

عراق و سوریه از خودروهای ایرانی استقبال می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایپا، حسن دانایی فر گفت: خودروسازان به دو بازار بسیار مهم دسترسی دارند که یکی از آنها بازار عراق و دیگری سوریه است.

- مشاور معاون اول رییس جمهوری گفت: مردم عراق و سوریه از محصولات ایرانی استقبال می کنند، از این رو با برنامه ریزی می توان صادرات خودرو به این کشورها را افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از سایپا، حسن دانایی فر گفت: خودروسازان به دو بازار بسیار مهم دسترسی دارند که یکی از آنها بازار عراق و دیگری سوریه است.

وی بیان داشت: در یک دهه گذشته ایران صادرات قابل توجهی کالا به این دو کشور داشته و همواره بازار، مردم و اقتصاد عراق و سوریه از کالاهای ایرانی استقبال کرده اند.

دانایی فر با بیان اینکه کالاهای ایرانی در کشورهای عراق و سوریه مورد احترام بوده و جایگاه خوبی دارند، خاطرنشان کرد: این امر فرصت خوبی است تا خودروسازان برای صادرات خودرو به این کشورها برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

وی گفت: پس از خروج آمریکا از برجام، فشار زیادی بر برخی از صادرکنندگان ایرانی به وجود آمد، اما با سعی و تلاش فعالان اقتصادی بسیاری از چالش ها حل شد و اکنون کالای ایرانی به این کشورها صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق و سوریه از خودروهای ایرانی استقبال می کنند

عراق و سوریه از خودروهای ایرانی استقبال می کنند