مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 10:352021-01-05اجتماعي

برخی صنایع قزوین «فیلتراسیون» انجام ندادند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به اینکه فیلتراسیون متناسب با تکنولوژی درجه بندی می شود، گفت: با توجه به ملاحظات در برخی صنایع فیلتراسیون انجام نشده البته برخی از صنایع کار فیلتراسیون را شروع کرده و برخی نیز در آینده قصد انجام آن را دارند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین با اشاره به اینکه فیلتراسیون متناسب با تکنولوژی درجه بندی می شود، گفت: با توجه به ملاحظات در برخی صنایع فیلتراسیون انجام نشده البته برخی از صنایع کار فیلتراسیون را شروع کرده و برخی نیز در آینده قصد انجام آن را دارند.

حسن عباس نژاد در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: وضعیت هوای قزوین امروز سه شنبه 16 دی با شاخص 30 پاک است و شهر آبیک نیز با شاخص 58 در رده شهرهای سالم است.

وی با اشاره به تعداد ایستگاه های سنجش آلودگی هوا در استان ادامه داد: این ایستگاه ها در استان قزوین در سه محل آبیک، البرز و اداره کل حفاظت محیط زیست استان مستقر هستند که البته نیازمند ایجاد ایستگاه های جدید در استان نیز هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین بیان کرد: قزوین یک استان صنعتی است هر چه صنایع و معادن بیشتری داشته باشیم ریسک آلودگی بیشتر خواهد بود.

در سایر کشورها شرکت های سیمان در داخل شهرها مستقر هستند و هیچ آلودگی ندارند چون استانداردهای زیست محیطی دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی صنایع قزوین «فیلتراسیون» انجام ندادند

برخی صنایع قزوین «فیلتراسیون» انجام ندادند