مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 06:152021-01-05سياسي

اعزام گروه های جهادی پزشکی به منازل تعدادی از پیر غلامان


سعید غضنفری از نهایی شدن «طرح روضه آنلاین» برای استمداد از اهل بیت علیهم السلام برای رفع بلا و گرفتاری از بلاد مسلمین توسط ذاکران و ستایشگران و برای پخش از شبکه های اجتماعی خبرداد.

- سعید غضنفری از نهایی شدن طرح روضه آنلاین برای استمداد از اهل بیت علیهم السلام برای رفع بلا و گرفتاری از بلاد مسلمین توسط ذاکران و ستایشگران و برای پخش از شبکه های اجتماعی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ عیادت از آنها به صورت مجازی انجام شد و در این خصوص با 250 نفر از پیر غلامان تماس برقرار شد همچنین پیگیری سلامتی آن ها در دستور کار بنیاد قرارگرفته است.

مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی بابیان اینکه پایش مجازی سلامت با همکاری گروه های پزشکی جهادی ویژه ذاکران و پیر غلامان در حال انجام است از معاینه حضوری طرح سلامت ستایشگران و آمادگی اعزام پرستار و پزشک به منازل پیر غلامان خبر داد.

به گفته وی، جلسات متعددی با خیرین برای جذب منابع برای حمایت مادی از ستایشگران در حال برگزاری است و این حمایت به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

سعید غضنفری، استفاده از ظرفیت های داخلی ستایشگران، کمک هزینه درمان، کمک هزینه کفن ودفن، برقراری کمک هزینه امرار و معاش خانواده ستایشگران متوفی را از دیگر خدمات بنیاد دعبل برشمرد و بیان داشت: در حال حاضر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی در سطح کشور آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام گروه های جهادی پزشکی به منازل تعدادی از پیر غلامان

اعزام گروه های جهادی پزشکی به منازل تعدادی از پیر غلامان