مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 05:052021-01-05سياسي

برای آلودگی هوای تهران فقط توصیه کافی نیست،کاری کنید


رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی پایتخت بر لزوم تعیین مرجع مدیریت هوای تهران تاکید کرد و از مسئولین خواست که برای رفع این مشکل اقدام کنند.

- رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی پایتخت بر لزوم تعیین مرجع مدیریت هوای تهران تاکید کرد و از مسئولین خواست که برای رفع این مشکل اقدام کنند.

سید رضا تقوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات پایتخت به خصوص وضعیت آلودگی هوای این روزهای آن گفت: تهران به همان اندازه که گسترده است مشکلات گسترده ای هم دارد، مشکلات مختلفی همچون مشکلات حمل و نقل و حتی مشکلات بهداشتی و درمانی را در پایتخت شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان تهران چندین جلسه برای بررسی و رفع مشکلات پایتخت برگزار کرده است، گفت: برای مثال از جمله این مشکلات می توان به وجود 30 هزار متکدی و بیش از 200 هزار معتاد اشاره کرد، تهران را نمی توان صرفا به عنوان کلان شهری لحاظ کرد که صرفا بارخود را تحمل می کند بلکه این شهر بخشی از بار اداره کشور را نیز به دوش می کشد.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: یکی از مشکلاتی که توجه همه را به خود جلب کرده است مسئله هوای این کلان شهر است، بخش عمده ای از ناوگان حمل و نقل ما چه در بخش اتوبوس ها و چه در بخش تاکسی ها از رده خارج هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای آلودگی هوای تهران فقط توصیه کافی نیست،کاری کنید

برای آلودگی هوای تهران فقط توصیه کافی نیست،کاری کنید