مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 18:052021-01-04اقتصادي

تنها 60 درصد رانندگان عوارض الکترونیکی پرداخت می کنند/ لزم افزایش استقبال مردم


مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور گفت: با وجود گذشت 20 ماه از آغاز طرح عوارض الکترونیکی آزادراه ها، فقط 60 درصد رانندگان، عوارض خود را در زمان مقرر پرداخت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مدیرکل بهره برداری آزادراه های کشور گفت: با وجود گذشت 20 ماه از آغاز طرح عوارض الکترونیکی آزادراه ها، فقط 60 درصد رانندگان، عوارض خود را در زمان مقرر پرداخت می کنند.

عباس بیات سرمدی با بیان اینکه پیش از این فرصت پرداخت عوراض آزادراهی 48 ساعت پس از عبور بود افزود: بخشی از مردم این مبلغ را پس از زمان یاد شده پرداخت می کردند که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی پیامک اخطار و جریمه برای آن ها ارسال می شد بنابراین تصمیم گرفتیم زمان پرداخت را به یک هفته پس از تردد افزایش دهیم تا مشکلات مردم کمتر شود.

وی اضافه کرد: در برخی موارد در بازه زمانی 48 ساعته تسویه بانکی انجام نمی شد که این امر موجب می شد مجری طرح پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراهی به اجراییات پلیس پیام درخواست جریمه را بفرستد.

مدیرکل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد: افرادی که پس از پرداخت عوارض آزادراهی از طریق بانک، برچسب (تگ) خودرویی یا کیف پول الکترونیکی، پیامک جریمه را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 60 درصد رانندگان عوارض الکترونیکی پرداخت می کنند/ لزم افزایش استقبال مردم

تنها 60 درصد رانندگان عوارض الکترونیکی پرداخت می کنند/ لزم افزایش استقبال مردم