مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 17:352021-01-04سياسي

تنها زبان صحبت با آمریکا زبان قدرت است


استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی گفت: تنها زبان صحبت با آمریکا زبان قدرت است و اگر طرف مقابل در برابر سیاستهای ضد ایرانی خود هزینه ای ندهد، - این سیاست ها را افزایش خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فواد ایزدی در سومین شب از همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده، کنش گری فعال یا منفعل اظهار کرد: مدتی است برخی رسانه های عبری- عربی در تلاش بودند تا بیان کنند که مردم عراق از ایرانی ها متنفر هستند اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی دوستان خوبی در عراق دارد.

وی افزود: اتفاقاً یکی از دلایل شهادت سردار سلیمانی همین دوستی نزدیک ایران و عراق بود که آمریکا آن را به نفع خود نمی دانست.

این استاد دانشگاه بیان کرد: هزینه بودجه نظامی آمریکا 1 هزار میلیارد دلار و به بیان خود امریکایی ها هزینه نظامی ایران نیز 10 میلیارد دلار است و این به معنای این است که توان نظامی ما 10 درصد آمریکا باید باشد.

وی افزود: اما شاهد هستیم که علی رغم این شرایط نابرابر هزینه نظامی، در صحنه های نظامی و درگیری ایران موفق تر از امریکایی ها عمل می کند و این سوالی بزرگ برای مقامات امریکایی بود.

ایزدی اضافه کرد: آنها یکی از دلایل این اتفاق را وجود ژنرال سلیمانی بود که شبکه ای از نیروهای گوش به فرمان دارد و مانع اصلی اهداف نظامی آنها در منطقه است و سعی می کردند این نگاه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها زبان صحبت با آمریکا زبان قدرت است

تنها زبان صحبت با آمریکا زبان قدرت است