مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 16:402021-01-04سياسي

از جنس فرمانده و سرباز


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین رشیدیان ظفرآبادی؛ ولایتمداری شهید حاج قاسم سلیمانی آنقدر شفاف، واضح و صریح است که نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد و کافی است اطلاعی از دست نوشته ها، - ولایت مداری جوهره اساسی مکتب حاج قاسم و بارز ترین اصل در زندگی ایشان است.

این موضوع را با رفتار و عمل خود نشان داد که تنها حجت سیاسی الهی ولایتمداری است و در این راه مقدس کوشید و حماسه ها آفرید.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، حسین رشیدیان ظفرآبادی؛ ولایتمداری شهید حاج قاسم سلیمانی آنقدر شفاف، واضح و صریح است که نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد و کافی است اطلاعی از دست نوشته ها، سخنان و وصیت نامه حاج قاسم داشته باشیم.

برجسته ترین اصل در زندگی حاج قاسم ارتباط با، ولی فقیه از جنس فرمانده و سرباز بود.

ولایت مداری جوهره اساسی مکتب حاج قاسم و بارز ترین اصل در زندگی ایشان است و این موضوع را با رفتار و عمل خود نشان داد که تنها حجت سیاسی الهی ولایتمداری است و در این راه مقدس کوشید و حماسه ها آفرید.

سردار دل ها در ولایت پذیری و ولایت مداری هیچ گونه پنهان کاری، مصلحت اندیشی نداشت و تفکر ولایی ایشان برخاسته از معرفت عمیق ایمانی ایشان بود.

سخنان صریح ایشان تایید کننده این مهم است، حاج قاسم عاقبت بخیری را در ولایتمداری می دید و اعتقاد داشت که نظام با ستون ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جنس فرمانده و سرباز

از جنس فرمانده و سرباز