مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 14:152021-01-04اقتصادي

وضعیت توزیع تخم مرغ، روغن خوراکی و مرغ در چهارمحال و بختیاری چگونه است


معاون بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری وضعیت توزیع تخم مرغ، روغن خوراکی و مرغ در استان را تشریح کرد.

- حسن شمسی پور امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: قیمت  تخم مرغ طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور 16 هزار و 900 تومان تعیین شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر با تحقیقات صورت گرفته تخم مرغ در استان به قیمت 20 تا 21 هزار تومان به فروش می رسد اما گران فروشی از سوی اصناف استان نبوده و با توجه به فاکتورهای خرید از شرکت منبع سود معقولی را از مشتری دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: گرانی قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در استان ناشی از گرانفروشی تولیدکنندگان است که عمدتا خارج استان می باشند و این موضوع از سوی بازرسی سازمان صمت استان به استان های مبدا تولید تخم مرغ گزارش شده است و منتظر جلوگیری از این اقدام هستیم.

شمسی پور در خصوص وضعیت مرغ استان گفت: خوشبختانه نا آرامی که در بازار مرغ ایجاد شده بود مرتفع شده و میانگین روزانه 60 تن مرغ به شبکه توزیع تزریق می شود و نگرانی از بابت کمبود یا گرانفروشی وجود ندارد.

وی در خصوص روغن نیز اظهار داشت: ماهیانه حدود 450 تن روغن نیز در استان توزیع می شود و در حدود 60 تا 70 درصد روغن سهمیه استان جذب شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توزیع تخم مرغ، روغن خوراکی و مرغ در چهارمحال و بختیاری چگونه است

وضعیت توزیع تخم مرغ، روغن خوراکی و مرغ در چهارمحال و بختیاری چگونه است