مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 11:052021-01-04سياسي

اخلاص ویژگی بارز آیت الله مصباح یزدی بود


مدیر حوزه های علمیه استان فارس با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله مصباح یزدی، به تبیین ویژگی های شخصیتی آن عالم ربانی پرداخت و تاکید کرد که اخلاق یکی از ویژگی های بارز او به شمار می رفت.

- ایسنا/فارس مدیر حوزه های علمیه استان فارس با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله مصباح یزدی، به تبیین ویژگی های شخصیتی آن عالم ربانی پرداخت و تاکید کرد که اخلاق یکی از ویژگی های بارز او به شمار می رفت.

حجت الاسلام محمد استوارمیمندی، در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی، سردار شهید قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس، که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، آن سه را جزو اولیای حق دانست که حتی نام آنان هم سبب نصرت دین و برکت برای مردم می شود و گفت: این ها مجاهدانی بودند که جان و آبروی خود را بذل راه دوست کردند و مجاهدت آنان موجب شد تا دین خدا نصرت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی ایسنا، استوارمیمندی با بیان اینکه هر کشوری در دنیا شخصیتی مانند حاج قاسم داشت آن را به بزرگ ترین اسطوره تاریخ خود تبدیل می کرد، به تبیین ویژگی های مشترک حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح پرداخت و گفت: اخلاص برای خدا ویژگی مشترک این دو شخصیت بزرگ مرد بود، هر کس برای خدا کار کرد، خداوند به آن برکت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص ویژگی بارز آیت الله مصباح یزدی بود

اخلاص ویژگی بارز آیت الله مصباح یزدی بود