مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:502021-01-04سياسي

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور: جوهره مکتب حاج قاسم جهاد و مقاومت است


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور مکتب حاج قاسم را فاتح پرور دانست و خاطرنشان کرد: جوهره مکتب حاج قاسم جهاد و مقاومت است و نتیجه آن جز فتح نیست.

- رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور: جوهره مکتب حاج قاسم جهاد و مقاومت است ایسنا/کرمان رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور مکتب حاج قاسم را فاتح پرور دانست و خاطرنشان کرد: جوهره مکتب حاج قاسم جهاد و مقاومت است و نتیجه آن جز فتح نیست.

محمدجواد نیک روش پیش از ظهر امروز 15 دی ماه در گردهمایی نخبگان فرهنگی، دانش آموزان، اساتید و دانشجویان و اختتامیه جشنواره علمدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوشالی دشمن را مورد توجه قرار داد و گفت: نگاهی به شرایط تحقق آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که افول آمریکا با یک شتاب مشهود است لذا این با تخمین اولیه اخباری که علیرغم محدودیت های رسانه ای اما به دست ملت ها از جمله ملت ما می رسد، مشخص است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اخراج آمریکا فقط ابعاد نظامی ندارد بلکه به این موضوع باید به عنوان اخراج پیشقراول استکبار در جهان نگاه کنیم، افزود: آمریکا سال ها در لایه های مختلف تلاش کرده تا هژمونی خود را در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور: جوهره مکتب حاج قاسم جهاد و مقاومت است

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور: جوهره مکتب حاج قاسم جهاد و مقاومت است