مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 07:352021-01-04اجتماعي

تردد شبانه همچنان ممنوع است/دوربین های پلیس متخلفان را جریمه می کند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: فعلاً دستورالعملی مبنی بر برداشتن محدودیت های ترددی به پلیس ابلاغ نشده است.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: فعلاً دستورالعملی مبنی بر برداشتن محدودیت های ترددی به پلیس ابلاغ نشده است.

حمدالله رحمتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه 70 درصد تصادفاتی که در کرج رخ می دهد ناشی از برخورد خودروها با عابرین پیاده است، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از رانندگان در زمان تردد در معابر و خیابان های شهر حقوق عابرین را رعایت نکرده و با سرعت بالا حرکت می کنند که همین امر منجر به تصادفات رانندگی می شود.

وی با اشاره به آمار عابرین پیاده ای که امسال بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند، افزود: تا پایان آذرماه در مجموع 41 عابر پیاده در تصادفات رانندگی کرج جان خود را از دست داده اند.

این مسئول توضیح داد: هرچند این آمار در مقایسه با سال های قبل کاهش محسوسی داشته ولی حتی از دست رفتن جان یک نفر در اثر بی احتیاطی زیاد است.

رحمتی پور در ادامه با اشاره به اینکه فعلاً دستورالعملی مبنی بر برداشتن محدودیت های ترددی به پلیس ابلاغ نشده است، گفت: با این اوصاف شهروندان همچنان باید به ساعات اعلام شده برای منبع تردد خودروها یعنی از ساعت 9 شب تا 4 صبح توجه داشته باشند چون در غیر این صورت جریمه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد شبانه همچنان ممنوع است/دوربین های پلیس متخلفان را جریمه می کند

تردد شبانه همچنان ممنوع است/دوربین های پلیس متخلفان را جریمه می کند