مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:052021-01-04بين الملل

«گود اسکان» ایمن سازی شد


شهردار منطقه 5 از ایمن سازی گود پرخطر در ناحیه 4 این منطقه خبر داد و گفت: این گود یکی از گودهای پرخطر تهران است که بیشتر از 10 سال رها شده و هم اکنون در حال امین سازی و تسطیح شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود کلهری شهردار منطقه 5 با اشاره به ایمن سازی این گود پرخطر گفت: 10 سال پیش در یک عرصه 7 هزار متری با هدف ساخت مجموعه ای برای اسکان تمام کارگران منطقه 5 عملیات حفاری گود 900 متری در عمق 6 متر آغاز و به دلیل بروز برخی مشکلات از جمله معارضین در مراحل اولیه متوقف ماند و گود به صورت ناایمن رها شد.

شهردار منطقه 5 با اشاره به شناسایی گودهای پرخطر تهران گفت: این گود یکی از 285 گود رها شده شهر تهران است که پس از 10 سال عملیات ایمن سازی و تسطیح آن آغاز شده و در حال انجام است تا این گودال 900 متری ایمن سازی شود.

کلهری با بیان اینکه توقف عملیات ساخت و رها سازی این گود مشکلات و آلودگی های زیست محیطی فراوانی را برای ساکنان این محله به وجود آورده است گفت: در مجاورت این عرصه 7000 متر مربعی، سازه های غیرمجاز ساخته و10 نفر از کارگران در شرایط نامتعارف و ناایمن در این سازه های موقت اسکان داشتند که هم اکنون این سازه ها تخریب شده است.

کلهری با اشاره به تاثیر منفی این گود رها شده بر امنیت و سلامت محیط و شهروندان این محله تصریح کرد: تردد، توقف و آلودگی صوتی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گود اسکان» ایمن سازی شد

«گود اسکان» ایمن سازی شد