مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 06:002021-01-04سياسي

رسوم را از ازدواج ها حذف کنیم یا مخارج رسوم؟


پژوهشگر پژوهشکده زن و خانواده گفت: آنچه باید حذف شود هزینه های اضافی مراسم ازدواج است نه اصل رسوم مربوط به ازدواج و تشکیل خانواده که مهمترین اتفاق شادی بخش برای خانواده های ایرانی است.

- ایسنا/قم پژوهشگر پژوهشکده زن و خانواده گفت: آنچه باید حذف شود"هزینه" های اضافی مراسم ازدواج است نه اصل رسوم مربوط به ازدواج و تشکیل خانواده که مهمترین اتفاق شادی بخش برای خانواده های ایرانی است.

خانواده نخستین نهاد اجتماعی شکل گرفته در دنیا است که در سالیان اخیر به دلایل مختلف از جمله تغییر نگرش به ازدواج، مسائل اقتصادی، اجتماعی، و.

شاهد کاهش تمایل به ایجاد این جامعه کوچک در بین جوانان بوده ایم و آمارهای واصله نیز این را نشان می دهد که جوانان تمایل بیشتری به تجرد دارند، که این امر نگرانی ها و تشویش هایی را برای مسئولین و برنامه ریزان جامعه به همراه داشته است.

در سال جاری این امار نزولی، شاهد جهشی صعودی بود به طوری که در هشت ماهه ابتدایی امسال 5 هزار 153 واقعه ازدواج در قم به ثبت رسید که نسبت به هشت ماه ابتدایی سال 98 که 4هزار و 273 واقعه ازدواج به ثبت رسیده بود حدود هزار ازدواج افزایش یافته، در حالی که سال 98 نسبت به سال 97 حدود پنج درصد کاهش ازدواج را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوم را از ازدواج ها حذف کنیم یا مخارج رسوم؟

رسوم را از ازدواج ها حذف کنیم یا مخارج رسوم؟