مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 04:352021-01-04سياسي

پیشنهاد سلیمی برای انتقال کارخانجات و دانشگاه ها به شهرهای کوچک


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی انتقال کارخانجات از اطراف تهران به شهرهای کوچک تر و همچنین انتقال دانشگاه ها را از راهکارهای کاهش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی انتقال کارخانجات از اطراف تهران به شهرهای کوچک تر و همچنین انتقال دانشگاه ها را از راهکارهای کاهش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آلودگی هوای شهر تهران اظهار کرد: دولت آقای روحانی یکی از شعارهایش در مورد حل معضل آلودگی هوا بود اما متاسفانه به این موضوع توجه نشده است.

ما معتقد هستیم برای حل این مشکل راهکارهایی وجود دارد که می توان با اتخاذ این راهکارها تا حدودی به حل معضل آلودگی کمک کرد.

وی اضافه کرد: پیش از این گفته می شد که یکی از دلایل آلودگی هوا بنزین های آلوده است در حالی که بعدتر واردات بنزین هم مشکل آلودگی هوا را برطرف نکرد.

یکی از راهکارها در این زمینه این است که دولت بخشی از اختیارات متمرکز در تهران را به سایر شهرستان ها واگذار کند که تردد در تهران کمتر شود.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مثلا در حال حاضر عمده بیمارستان ها در پایتخت قرار دارند یا بسیاری از امور اداری در تهران متمرکز شده است یا در مورد دانشگاه ها هم این موضوع صدق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سلیمی برای انتقال کارخانجات و دانشگاه ها به شهرهای کوچک

پیشنهاد سلیمی برای انتقال کارخانجات و دانشگاه ها به شهرهای کوچک