مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 20:502021-01-03ورزشي

چراغ روشن دو و میدانی اصفهان در دوران کرونا


رشته دو و میدانی به دلیل انجام تمرینات به صورت انفرادی و در فضای باز آسیب کم تری در دوران کرونا دید و اصفهان موفق شد در همین زمان قهرمانی لیگ برتر را در بخش آقایان و بانوان به دست بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان سبب شد تمام رشته های ورزشی برای مدتی از فعالیت باز بمانند و ورزش به صورت گروهی و برگزاری مسابقات تعطیل شد.

رشته دو و میدانی اما به دلیل فعالیت در فضای باز و انفرادی بودن تمرینات از اولین رشته هایی بود مجوز برگزاری تمرینات را دریافت کرد و پیست دو و میدانی انقلاب اصفهان نیز از تاریخ 29 اردیبهشت ماه بازگشایی شد.

مدتی بعد نیز اجازه برگزاری مسابقات دو و میدانی صادر شد و از همین رو لیگ برتر دو میدانی در شهریور ماه در دو بخش آقایان و بانوان برگزار و تیم سپاهان همانند سال گذشته به عنوان نماینده اصفهان در لیگ برتر حاضر بود که در هر دو بخش نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

از فرصت کرونا برای ترمیم زیرساخت ها استفاده شد محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد اقدامات هیأت دو و میدانی اظهار داشت: از زمان شروع کرونا پیرو اطلاعیه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و ستاد ملی کرونا در خصوص تعطیلی مراکز ورزشی، پیست های دو و میدانی در استان فعالیت خود را متوقف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ روشن دو و میدانی اصفهان در دوران کرونا

چراغ روشن دو و میدانی اصفهان در دوران کرونا