مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 18:002021-01-03حوادث

بازداشت سارقان لوازم داخلی خودرو در قیامدشت


رییس کلانتری 174 قیامدشت از دستگیری 2 سارق لوازم خودرو با سابقه 20 فقره سرقت در محدوده قیامدشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رییس کلانتری 174 قیامدشت اظهار کرد: با توجه به سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو ها در محدوده مذکور و شکایت های ارجاع شده به کلانتری و همچنین با توجه به حساسیت موضوع، جلسه ای در این خصوص در این کلانتری تشکیل و طی آن مقرر شد تیم عملیات کلانتری گشت های مستمر خود را در این محدوده افزایش دهد.

وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه شب گذشته تیم عملیات این کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه رفتار های مشکوک 2 مرد در تاریکی شب شده و برای بررسی موضوع بدون جلب توجه به آن ها نزدیک شدند.

رییس کلانتری 174 قیامدشت ابراز داشت: پس از دقایقی ماموران دریافتند که یکی از این مردان پس از شکستن شیشه سمت شاگرد خودرو در حال سرقت لوازم داخلی آن است که بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کرده و درست زمانی که این سارق سعی داشت اموال مسروقه را به خودرویشان که همدستش در آن به انتظار نشسته بود، منتقل کند وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم دیگر با مشاهده دستگیری همدستش بلافاصله پا به فرار گذاشت، اما این اقدام با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و دقایقی بعد از فرار، خودروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارقان لوازم داخلی خودرو در قیامدشت

بازداشت سارقان لوازم داخلی خودرو در قیامدشت