مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 15:552021-01-03سياسي

پیگیر رفع محرومیت شهرستان شادگان هستیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: شادگان از اهمیت به سزایی برخوردار است و برای ما مهم است؛ بنابراین از راه های مختلف پیگیر رفع محرومیت از این شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده ظهر امروز در نشست با حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده محترم شادگان در مجلس شورای اسلامی، ضمن درخواست حمایت و پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، اظهار کرد: شادگان از اهمیت به سزایی برخوردار است و برای ما مهم است؛ بنابراین از راه های مختلف پیگیر رفع محرومیت از این شهرستان هستیم.

وی طرح های فرهنگی، طرح تحول اجتماعی را یکی از طرح های خوب و موفق سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد و افزود: در این طرح علاوه بر اقامه نماز جماعت و انجام امورات دینی، 95 درصد فعالیت و رسالت امام محله صرف رسیدگی به امور و مشکلات محله، رسیدگی به محرومان، خدمات دهی به محله و مطالبه گری از مسئولین، رصد آسیب های اجتماعی محله و پیگیری و برنامه ریزی و حل معضلات اجتماعی و چاره اندیشی و ارتقا سطح موقعیت محله است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در ادامه گفت: شهر شادگان تنها شهر استان خوزستان است که به عنوان پایلوت برای حمایت از فعالیت های فرهنگی تبلیِغی، مساجد و ائمه جماعات از طریق بنیاد علوی و با هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر رفع محرومیت شهرستان شادگان هستیم

پیگیر رفع محرومیت شهرستان شادگان هستیم