مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 14:402021-01-03اقتصادي

مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان خاش بررسی شد


با حضور فرماندار خاش، مدیر عامل و رییس کارخانه سیمان، معاونت کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نمایندگان شرکت های حمل و نقل و تعدادی از مدیران شهرستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور فرماندار خاش، مدیر عامل و رییس کارخانه سیمان، معاونت کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نمایندگان شرکت های حمل و نقل و تعدادی از مدیران شهرستان، جلسه ای پیرامون بررسی مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرماندار خاش گفت: همه ما مسؤل هستیم در شرایط کنونی تحریم ها و مشکلات اقتصادی، تدبیر و برنامه ریزی لازم داشته باشیم تا کمترین فشار به مردم وارد شود.

صاحب گل صالحی بیان کرد: تلاش ها و خدمات رسانی گروه حمل و نقل در شرایط فعلی کرونایی قابل تقدیر می باشد و ایشان نیز می بایست که همگام با برنامه ها و اهداف خدمات رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام ورزند.

وی افزود: برخی مباحث غیر واقعی اخیرا در فضای مجازی پیرامون کاهش میزان تولید سیمان خاش مطرح شده که بر اساس مستندات و توضیحات مدیران کارخانه سیمان مشخص گردید که مباحث مطرح شده در فضای مجازی کذب بوده و تولید در کارخانه سیمان خاش بر اساس ظرفیت بوده و قطعا تا پایان سال بیشتر از مدت مشابه سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان خاش بررسی شد

مشکلات حوزه حمل و نقل سیمان خاش بررسی شد