مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 11:302021-01-03اقتصادي

گازبهای مشترکان زنجانی چگونه رایگان می شود؟


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: از اول دی ماه مشترکان خانگی که مصرف آن ها کم تر از الگوی تعیین شده باشد، از تخفیف صد درصدی بهره مند می شوند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: از اول دی ماه مشترکان خانگی که مصرف آن ها کم تر از الگوی تعیین شده باشد، از تخفیف صد درصدی بهره مند می شوند.

موسی احمدلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اول دی ماه مشترکان خانگی که میزان مصرف آن ها کم تر از الگوی تعیین شده باشد، از تخفیف صد درصدی بهره مند می شوند.

با پیشنهاد وزارت نفت و به استناد اصل 138 قانون اساسی، مصوبه ای به تصویب هیئت وزیران رسید تا طبق آن، قیمت گاز مشترکان کم مصرف گاز طبیعی از ابتدای دی ماه امسال با تخفیف صد درصدی محاسبه شود.

وی افزود: این بخشودگی شامل گازبها و همه هزینه های مرتبط با آن شامل مالیات، عوارض ارزش افزوده و عوارض گازرسانی است و صرفاً سکونت گاه های دایمی در حال بهره برداری شهری و روستایی و نیز سکونت گاه های عشایری را شامل می شود.

این مسئول با بیان اینکه واحدهای خالی از سکنه و سکونت گاه های غیردائم مانند باغ ویلاها و خانه باغ ها مشمول این تخفیف نمی شود، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، تشویق مشترکان به رعایت الگوی مصرف بهینه گاز، ترغیب مشترکان پرمصرف به تغییر رفتار مصرف و کاهش مصارف غیرضروری و نهادینه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازبهای مشترکان زنجانی چگونه رایگان می شود؟

گازبهای مشترکان زنجانی چگونه رایگان می شود؟